GOUVERNEUR BIER IN HET DONKER DRINK JE STOUT

Boek soortgelijke resultaten

CURIOUS MINDSET

Gouverneur Stout op Hout speciaalbier moest stevig via de horeca gepromoot worden, met als doel de productbekendheid en -afzet vergroten. Helder doel, nu nog een spraakmakend concept.

MAGICAL DISCOVERY

Lindeboom Brouwerij wilde een spraakmakend concept, dus dat konden ze krijgen ook! We wilden hiervoor de productcampagne voor bier op een nieuwe manier benaderen. Een donker bier in de donkere dagen van het najaar? Daar zat al meteen een duistere lijn in. Onze magical discovery was dat je blijkbaar beter en intenser proeft met je ogen dicht. In het donker dus. En omdat de eerste associaties bij het woord ‘stout’ nu eenmaal zijn zoals ze zijn, gingen we nog een stapje verder.

BREAKTHROUGH

Tijdens de campagne ‘In het donker drink je Stout’ daagden we bierdrinkers uit om Gouverneur Stout in het donker te drinken. Om dit thuis en in de kroeg mogelijk te maken, kreeg je bij aankoop in de horeca of retail een gratis blinddoek. Bij de blinddoek zat een actiecode waarmee elke Stoutdrinker ook nog eens kans maakte op een reis naar donker Lapland of één van de 200 bioscoopbonnen. We zorgden voor een actiesite, een opvallende verpakking, displays en online exposure. De zintuigen van bierlovers stonden direct op scherp én er ontstonden spraakmakende situaties in de kroeg!

LET’S MEET.

Gewoon eens babbelen over jouw vraagstuk of nieuwsgierig wat wij kunnen betekenen voor jouw bedrijf? Laat je gegevens achter en wij bellen je binnen één werkdag terug voor het maken van een vrijblijvende kennismaking.