Er is gewoon maar één CRM dat met kop en schouders boven de rest uitsteekt: HubSpot. In goed Nederlands: met HubSpot in je tech stack heb je een single source of truth voor je marketing-, sales- en supportafdeling. Geen wonder dat wij en veel van onze klanten ermee werken.
HubSpot is in de kern een CRM-systeem, maar het blinkt vooral uit in automation. Je kunt het gebruiken om repetitieve taken uit te voeren en altijd de meest actuele data te hebben over de contactpersonen en klanten waar jij verantwoordelijk voor bent.
Met het lead scoring model van HubSpot kun je bovendien zelf instellen welke contacten, bedrijven, interacties en eigenschappen een goede fit zijn voor jouw organisatie. Als een lead aan de criteria voldoet, krijgt je salesteam meteen een melding en kan de opvolging gestart worden.
Niets is zo inefficiënt en frustrerend als het continu moeten switchen tussen allerlei tools. HubSpot brengt de belangrijkste functies samen in één platform. Wat er direct voor zorgt dat alle functies elkaar gaan versterken. De hele organisatie weet wat er speelt op elke afdeling, zodat marketing-, sales- en support perfect samen kunnen werken. Daardoor krijgt de lead/klant een naadloze en soepele ervaring.
HubSpot is enorm breed en veelzijdig, maar biedt natuurlijk niet elke denkbare feature. Daarom hebben heel veel tools kant-en-klare integraties met HubSpot. De HubSpot App Marketplace staat vol met meer dan 1.000 plug and play integraties waar geen technische kennis voor nodig is. Bovendien is er de Operations Hub voor lastige vraagstukken waar wél custom code voor nodig is.
Gewoon eens babbelen over jouw vraagstuk of nieuwsgierig wat wij kunnen betekenen voor jouw bedrijf? Laat je gegevens achter en wij bellen je binnen één werkdag terug voor het maken van een vrijblijvende kennismaking.