Bezoek je een website, duikt er direct een bericht op met een aanbieding waar jij helemaal niet op zit te wachten. Weg ermee. Het menu is meer een doolhof dan een wegwijzer… Ah, daar staat het product – bestellen maar! Wacht, er staat niets vermeld over de bezorgkosten. Dus stel je online een vraag via de chatfunctie. Maar de reactie die je pas na aan paar minuten krijgt, is niet alleen onpersoonlijk, je wordt er ook geen steek wijzer zijn. Dan maar de klantenservice bellen; je wordt een paar keer doorverbonden en na wat voelt als een eeuwigheid wordt de verbinding opeens verbroken. Laat maar, je bestelt wel ergens anders.
Zulke belevingen zien wij niet zitten. De klant is koning, dus wij zorgen ervoor dat ze bij jou royaal genieten. Waarom? Omdat een goede customer experience meer geld in het laatje brengt. Zo simpel is het. Daarom wil je een zo goed mogelijke klantervaring bieden, waar dan ook. Echt van toegevoegde waarde zijn voor je klant. En daarmee uitstijgen boven de rest.