Bosch Security brand concept
Bosch Security (en dan specifiek de business Unit Acces Control & Intrusion Alarm) is erg goed in het beveiligen (Intrusion) én toegankelijk maken (Access) van bedrijfspanden. Minder goed zijn ze in het vertellen van hun verhaal. Volledig leunen op de kracht van het Bosch-merk is natuurlijk niet genoeg. That’s where we came in. Netjes met een pasje.
Na enkele merksessies hadden we het scherp. De producten en diensten die Bosch Access Control & Intrusion Alarm aanbiedt, zijn complementair maar eigenlijk ook tegenovergesteld aan elkaar: mensen gestroomlijnd en gecontroleerd binnenlaten versus mensen buiten houden. "Let them in. Keep them out." Het verschil is dag en nacht. Letterlijk, want het binnenlaten gebeurt vooral overdag, terwijl het buiten houden vooral 's nachts plaatsvindt. Daarmee hadden we meteen ook het visuele concept te pakken.
We benadrukten de gestroomlijnde toegang met een groene flow en de beveiliging met een paarse buffer. Vervolgens pasten we het toe op een geheel in 3D ontwikkeld pand, waarvoor we de samenwerking zochten met The Real Mag. In deze ontwikkeling liet Bosch Security ons best ver gaan, zodat we een compleet digitale wereld konden creëren.
Door gebruik te maken van 3D konden we beelden volledig naar eigen hand zetten, Bosch-producten integreren en waren we minder afhankelijk van locatie/ modellen/ buy-outs etc. Vanuit deze invulling konden we Bosch Security positioneren én hun toegevoegde waarde tastbaar uitleggen. Inmiddels hebben we ook specifiek voor Access én specifiek voor Intrusion campagnes ontwikkeld, waarmee Bosch Security veel meer impact uit haar marketing en sales haalt.
Gewoon eens babbelen over jouw vraagstuk of nieuwsgierig wat wij kunnen betekenen voor jouw bedrijf? Laat je gegevens achter en wij bellen je binnen één werkdag terug voor het maken van een vrijblijvende kennismaking.