De Bossche WoonBoulevard biedt een indrukwekkende 50.000 m2 aan verschillende woonwinkels in ’s-Hertogenbosch. De ambitie was duidelijk: een hogere naamsbekendheid creëren én meer bezoekers trekken. Onze specialisten in advertising, SEO, content en social media gingen deze uitdaging graag aan.
Potentiële klanten zoeken voornamelijk online naar wooninspiratie en interieurartikelen. Maar hoe verleid je hen om de fysieke winkels van de Bossche WoonBoulevard te bezoeken? Door de doelgroepen te bereiken en te overtuigen op de online kanalen waar ze hun inspiratie opdoen. Via social media, een maandelijkse nieuwsbrief, blogs en SEO-proof content op de website.
We zetten hiervoor de perfecte mix van verschillende marketingkanalen in. Met een combinatie van organische en paid kanalen brachten we de juiste content naar de juiste doelgroepen. Onze 50/50 aanpak van content en advertising leverde dan ook direct resultaat op.
maandelijkse organische weergaven in anderhalf jaar tijd
Het resultaat mag er zijn: een toename van 60% in websiteverkeer, waarvan 50% organisch. Bovendien gingen ook alle andere kanalen in de plus. Het allerbelangrijkste resultaat? Meer destination shoppers voor de Bossche WoonBoulevard. De volgende stap? De woonwinkels nog centraler stellen bij het creëren van de content. We creëren authentieke (video)content in de winkels, lichten trends uit en verspreiden dit via platforms zoals TikTok, Instagram en Pinterest. Zo blijven we bouwen we aan de connectie met de doelgroepen.
Gewoon eens babbelen over jouw vraagstuk of nieuwsgierig wat wij kunnen betekenen voor jouw bedrijf? Laat je gegevens achter en wij bellen je binnen één werkdag terug voor het maken van een vrijblijvende kennismaking.