A VERY SPECIAL ONE

Ormit Talent Brand Concept

Boek soortgelijke resultaten
Text image

Curious mindset

Een ontwikkelorganisatie voor jong talent in een stoffig jasje? Dat kan natuurlijk niet. We werkten al even voor Ormit en hadden enkele mooie projecten afgerond. Toch bleef de beperkte merkbasis ons steeds afremmen. Bovendien spraken het verhaal en de uitstraling van Ormit de jonge trainees maar mondjesmaat aan. De timide buitenkant klopte dan ook niet met de energieke binnenkant. Tijd voor een nieuw hoofdstuk! 

Magical discovery

Natuurlijk kreeg ook Ormit enkele intensieve merksessies voor de kiezen. De visiegroep bleek een fijne, vlijmscherpe sparringpartner. Bovendien daagden ze ons uit om hen stevig te prikkelen. We ontdekten dat de getalenteerde trainees van Ormit veel meer als hun goud mochten worden beschouwd én neergezet. En dat hun nieuwsgierigheid de aller-, allerbelangrijkste eigenschap is om zichzelf ultiem te ontwikkelen. Verder kregen we de handen op elkaar om ook visueel een compleet andere koers te gaan varen. 

Text image
Text image

Breakthrough

We veranderden de merknaam in Ormit Talent, zodat de wereld weet waar het merk over gaat. Soms hoeft het niet zo moeilijk te zijn, hè? We positioneerden Ormit Talent vervolgens direct in lijn met hun getalenteerde trainees: the special ones. Want dat zijn het. Bovendien zetten we de trainees letterlijk in de spotlight; uiteindelijk draait het vooral om hen. Onder het statement curiosity only killed the cat gaven we creatief uiting aan de kracht die hun nieuwsgierigheid heeft. Tenslotte maakte een zeer kleurrijk, opvallend merkdesign een definitief einde aan het oude Ormit. En bleek het nieuwe, échte Ormit Talent een club waar hypergetalenteerde trainees maar al te graag bij willen horen.

LET’S MEET.

Gewoon eens babbelen over jouw vraagstuk of nieuwsgierig wat wij kunnen betekenen voor jouw bedrijf? Laat je gegevens achter en wij bellen je binnen één werkdag terug voor het maken van een vrijblijvende kennismaking.