De vraag

Een Donkervoort auto: uitstekend. Goedgeklede mannen in een Donkervoort: nog veel beter! Dat was wat Only for Men ongeveer dacht. Als huisvriend van Only for Men mocht Blue Dragon ook bij de ontwikkeling van dit kledingmerk instappen. Only for Men zorgde voor de collecties, Donkervoort verbond er zijn naam aan en wij mochten het merkconcept ontwikkelen. 

Onze oplossing

Donkervoort gaat over compromisloos sportief autorijden. Een schitterend statement om door te trekken in een kledinglijn. Donkervoort Wear moet lekker zitten, passen bij je levensstijl en een tijdloze touch hebben. Wij zorgden ervoor dat het plaatje klopte door herenkleding en auto stijlvol samen te laten komen.

Het resultaat

De nieuwe kledinglijn kreeg de merkfilosofie Don’t Compromise, Live Like You Drive waarbij we kozen voor een vervreemdend beeldconcept. De opvallende beelden stalen de show op events, shop-in-shop, packaging en in alle online en offline communicatie van het kledingmerk.