De vraag

Bata Industrials is voortdurend in de weer met nieuwe en steeds weer betere modellen veiligheidsschoenen en werksokken. Onder de naam Radiance verscheen een serie nieuwe modellen, voorzien van de laatste high tech snufjes. Wij mochten een opvallende productcampagne ontwikkelen voor deze kansrijke lijn.

Onze oplossing

Sow, die briefing van Bata. Zo hebben we ze het liefste. Hierdoor hadden we snel in de smiezen wat er zo bijzonder aan de Radiance schoenen was. Naast de sportieve look en het draagcomfort bleek dat de ingebouwde huppeltechniek. Na een sessie met marketing en sales bepaalden we koers voor de te ontwikkelen campagne.

Het resultaat

De markt was in no time op de hoogte van de nieuwe vederlichte collectie. En in het bijzonder van de Boosting Base motion technology, die je een zetje geeft tijdens elke stap op een Radiance model. Hoe we dat deden? Tijdens de conceptontwikkeling riepen we spierbundel Boost Master Bob in het leven. Deze bebaarde tattooman introduceerde de collectie op sportieve wijze.