De vraag
GGD Hart voor Brabant kon qua koers geblinddoekt varen. Zo scherp was de strategie bepaald. Intern alles voor mekaar. Maar hoe vertaal je dit naar ‘voor wie en waarom we het allemaal doen?’ Aan ons de taak om een vitaal merkconcept te ontwikkelen.
Onze oplossing
Soms ligt het op het puntje van je tong, maar kun je er net niet bij. In zo’n geval trekken we onze Brand Impact methodiek uit de kast. Die rekent namelijk genadeloos af met vage zaken. Een eenmalige merksessie met de visiegroep van GGD Hart voor Brabant gaf inderdaad dat laatste stukje extra duidelijkheid over de betekenis van het merk voor de doelgroep.

Het resultaat
Blue Dragon ontwikkelde de merkfilosofie en -campagne Gezond² Doet Leven. Doel: Brabantse bewoners goed informeren en hen gezonde kansen bieden om alles uit het leven te halen. Zo leverden wij een ijzersterk concept en een beetje happiness to the world. Of uhh, Brabant bedoelen we.